Politica de livrare si returnare

Rapid si simplu

AI NECLARITATI? INTREABA-NE!

INFORMATII CONTACT

Str Celulozei, nr.1E

Constanta

0722 143 642
0747 286 597

Aveti intrebari despre cum va putem ajuta? Trimiteti-ne un e-mail si va vom contacta in cel mai scurt timp!

INFORMATII UTILE

Politica de livrare

Produsele comandate se livreaza in toata tara fiind ambalate corespunzator.
Livrarile se fac in ziua lucratoare urmatoare trimiterii comenzii, pentru cele trimise pana in orele 14:30. Comenzile efectuate Vineri se livreaza Luni. In cazul in care aceste termene nu pot fi mentinute clientul va fi instiintat prin e-mail sau telefonic.
Expedierile sunt realizate cu firmele de transport agreate, ID Multi Store avand incheiate contracte de colaborare.
Costuri transport : GRATUIT pentru comenzile ce depasesc 250 RON.
Modalitate de plata produse: transfer bancar, plata online cu cardul sau ramburs la curier.

Politica de returnare

Clientii www.multis.ro pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. www.multis.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Clientul are dreptul a transmite, in scris pe e-mail contact@multis.ro, ca renunta la achizitia produselor, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor . Plata transportului va fi achitata de catre client .
In cazul in care produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca fiind noi, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conform O.G. nr.130/2000 art.2.lit.e., in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

„Clienti” sau „consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE.  Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.