Politica de livrare si returnare
Rapid si simplu
AI NECLARITATI? INTREABA-NE!
INFORMATII CONTACT
Aveti intrebari despre cum va putem ajuta? Trimiteti-ne un e-mail si va vom contacta in cel mai scurt timp!
INFORMATII UTILE
Politica de livrare
Produsele comandate se livreaza in toata tara fiind ambalate corespunzator.
Livrarile se fac in ziua lucratoare urmatoare trimiterii comenzii, pentru cele trimise pana in orele 14:30. Comenzile efectuate Vineri se livreaza Luni. In cazul in care aceste termene nu pot fi mentinute clientul va fi instiintat prin e-mail sau telefonic.
Expedierile sunt realizate cu firmele de transport agreate, ID Multi Store avand incheiate contracte de colaborare.
Costuri transport : GRATUIT pentru comenzile ce depasesc 250 RON.
Modalitate de plata produse: transfer bancar, plata online cu cardul sau ramburs la curier.
Diminuarea valorii Bunurilor returnate
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de returna produsul. Din acelasi motiv, Cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice Bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare.
Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, etc.) aflate in cutia Bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din Bun. Ca urmare, recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de returnare sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.
Politica de returnare
Clientii www.multis.ro pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. www.multis.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Clientul are dreptul a transmite, in scris pe e-mail contact@multis.ro, ca renunta la achizitia produselor, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor . Plata transportului va fi achitata de catre client.
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Bine de stiut
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
In cazul in care produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca fiind noi, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conform O.G. nr.130/2000 art.2.lit.e., in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
„Clienti” sau „consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.